یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

فروش اينترنتي انواع سيم‌کارت‌هاي اپراتور دوم

نانوسيم کارت

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱:۰۰


اپراتور دوم اعلام کرد امکان خريد سيم کارت‌هاي عادي، ميکرو و نانو از طريق وب‌سايت اين شرکت فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از روابط عمومي ايرانسل، متقاضيان سيم‌کارت‌هاي اعتباري مي‌توانند با مراجعه به وب‌سايت ايرانسل به نشاني http://irancell.ir ثبت‌نام خود را انجام و به صورت پستي سيم‌کارت تکي خود را دريافت کنند.

آن دسته از متقاضيان که از طريق وب‌سايت ايرانسل اقدام به خريد سيم کارت مي‌کنند با نخستين شارژ سيم‌کارت خود مي‌توانند از امکان ارسال رايگان 40 پيامک ايرانسلي با مهلت 7 روزه بهره‌مند شوند.

قيمت سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسلي که از طريق وب‌سايت اين شرکت به فروش مي‌رسند 100 هزار ريال بوده که 40 هزار ريال آن بابت حق‌الزحمه شرکت پست جهت تحويل سيم‌کارت در محل سکونت متقاضي، دريافت مدارک شناسايي و تکميل ثبت‌نام وي مي‌باشد. اين دسته از سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل داراي 30 هزار ريال اعتبار اوليه مي‌باشند.

ميکروسيم‌هاي ايرانسل نيز از ديگر محصولاتي هستند که از طريق وب‌سايت ايرانسل و به صورت اينترنتي در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

قيمت اين دسته از سيم‌کارت‌هاي ايرانسل نيز همچون سيم‌کارت‌هاي اعتباري 100 هزار ريال بوده که به همراه 30 هزار ريال اعتبار اوليه دراختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد.

همچنين خريد اينترنتي نانو سيم‌هاي اعتباري ايرانسل براي متقاضيان 20 هزار تومان هزينه دربردارد که مشتمل بر 6 هزار تومان بهاي سيم‌کارت، 10 هزار تومان اعتبار اوليه و 4 هزار تومان حق‌الزحمه پست براي تحويل سيم‌کارت دريافت مدارک و تکميل ثبت‌نام مشترک مي‌باشد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو